Account en inschrijving
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u foto's maakt, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat uw documenten duidelijk leesbaar zijn en dat uw selfie...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Met onze Veriff-fotoassistent kunt u uw account live verifiëren door een paar foto's te maken. Om u te authenticeren met dit optie, klikt u g...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een bericht op uw account verschijnen: Wees gerust, ...
-
Het lukt me niet om op mijn account in te loggen. Waarom?
Als het je niet meer lukt om op je Panache-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je ac...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Panache. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account bij ons? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hechten wij een groot belang...
-
Hoe kan ik me inschrijven op Panache?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Panache! Je hoeft alleen maar het inschrijvingsformulier in te vullen. Vervolgens moet je je gegevens invullen (voornaam, achternaam, e-mailadres...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klantendienst ...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Je dient ons te voorzien van: · Een digitale f...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem na 6 maanden contact op met onze klantendienst...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef de reden aan waarom je je account wilt verwijderen. Verlies je de controle? Op ons platform vin...
-
Ik wil geen e-mails of communicatie meer van Panache ontvangen. Wat kan ik doen?
Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uit te schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantendienst. Onthoud dat je je gewenste...
-
Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven. Ga naar de instellingen van je account om je adres te wijzigen.
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Ga naar de instellingen van je account om je persoonlijke gegevens te wijzigen. Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je andere gegevens wijzigen (e-mailadres, telefoonnummer ...)? Neem dan...
-
Ik wil mijn pauze of zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je een pauze hebt ingelast, kan jij je altijd op je account inloggen, maar moet je tot het einde van de door jou gekozen periode (1, 7 of 15 dagen) wachten om opnieuw te kunnen spelen of e...
-
Kan ik meerdere accounts op Panache hebben?
Nee. Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hechten wij een groot belang aan het in acht nemen van de geldende wetgeving. Het is dus verboden om mee...
-
Moet ik betalen om me op Panache in te schrijven?
Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online spelen in te schrijven. Als je eenmaal ingeschreven bent, kan je beginnen met spelen zonder krediet door voor de demomodus te kiezen....
-
Moet ik ingeschreven zijn om op Panache te spelen?
Nee. Als je niet ingeschreven bent, kan je de kwaliteit van onze online spellen bekijken door, met een beperkt en fictief krediet, een demospel spelen. Je kan echter niet met echt geld spelen ...
-
Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
Wens je geen transactionele e-mails meer te ontvangen, zoals bevestigingen van opnames, etc.? Ga naar je accountinstellingen in de sectie 'Kennisgevingen': Vervolgens hoef je alleen maar...
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten.
-
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
Klik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een link om een nieuw wachtwoord in te st...
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent dat dat jij je helaas niet op onze website kan...
-
Vanaf welke leeftijd mag je je inschrijven op Panache?
Er is een minimumleeftijd van 21 jaar om op ons platform in te schrijven.
-
Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om je pseudo te veranderen. Aangezien slechts één account per persoon is toegestaan, is het niet mogelijk om een ander account aan te maken met je ge...
-
Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
Is je telefoonnummer veranderd? Om je telefoonnummer bij te werken op je account neem je contact met ons op via ons contactformulier. Laat ons je nieuwe telefoonnummer weten en wij doen het no...
-
Moet ik ingeschreven zijn om te spelen ?
Als u niet ingeschreven bent, kunt u, met beperkt krediet, een demo spelen van 10 minuten, zodat u de kwaliteit van de spellen op deze online spelsite kan evalueren. Na de 10 minuten, wordt he...